View Single Post
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
76
entro: Har du aldri hørt om 'big media' og sett hatet de har bygd opp mot Trump? Og alle forventningene skapt om at Hillary vil gjøre det bra ved valg. Julian Assange risikerer livet sitt i frihet for det her og jeg står heller ved han.
Så langt må man gå for å få ut sannheten om korrupsjon og pay-to-play, og selv med media som dekte over så godt de kunne.

Vi la veldig godt merke til da correct the record kom på reddit for å ta over den "populære" stemmen tidligere i år. Jeg var selv moderator på reddit i perioden og det har vært en storm av konflikter og negativitet bundet til det. På 3-7 dager gikk vi fra gjennomsnitt 23 rapporter om dagen til over 350(!) om dagen.

Det er den direkte konsekvensen av CTR. 1 2 3

Screenshot 1: Veldig god oppsummering av CTR's påvirkning på nettet. Screenshot 2: Tre CTR shills på politics: deflect. Legg merke til at de bruker en psykisk herske-teknikk der de skal deflektere alt som sies. Screenshot 3: Modmail... at Ikke rart i at jeg begynte å lure på Hillary og C.F allerede da.

What are we supposed to be lighting the torches over? og de to nesten identiske kommentarene. Dette var på en stor leak om Hillary for å deflektere


Den andre psykiske herskemetoden på Reddit.com for å påvirke valget var: CTR-shills later som de er trump-supportere men stadig småkritiserer at noe er feil hele tiden men spesifiserer gjerne ikke alltid hva. Målet sakte skape uro innad i den ekte supportergjengen. De vil ha kontrollen nettforum. Det er pur pyskisk. Trump gjorde det som egentlig ikke var mulig.

Konkluderer helt selv med å si at CTR er en gjeng som bruker feige herske-teknikker til å styre den politiske gangen der det betyr noe. Amerikanere er fortsatt ikke i stand til å tenke selv og demokratene har ødelagt for seg selv big time. Biased-reportere fra VG som gråter får ingen sympati fra meg. Jeg syns det er ekstremt hvordan det har blitt. Det er ikke republikanere eller Trump som sørger for vold i Amerika - jeg tror nemlig det er demokrater av enda flere grunner enn jeg har lista opp her.

Hillary får jo inn penger her og der og har clinton foundation tilogmed som nå etterforskes av FBI. Trump dro rundt å holdte 3-5 rallies hver dag med over 5000 til over 25000 besøkende hver eneste tale. Et samlet folk som er koselig med hverandre. Blacks for trump-skilt overalt. Women for trump-skilt overalt og så videre.

Media er så sjokkert over tapet men det er rart for meg når så mange skjønte at han hadde veldig gode sjanser for å vinne.
Jeg gidder ikke bøye meg i støvet for korrupsjon. Hvorfor skal jeg det?

Ja, jeg kaller det for hjernevasking. Populisme? Nice try og takk for latteren. Demokrater er fortsatt i sjokk men Obama og Trump har tilsynelatende kommet på god talefot, uten Hillary. Obama er ikke så glad i Hillary

"Correct The Record is a strategic research and rapid response team designed to defend Hillary Clinton from baseless attacks."

Jeg har sett mange som er hjernevaska av mediene i flere kommentarfelt. Får de ikke presidenten må de skape hat.
Sist endret av SkinnyPIMP; 11. november 2016 kl. 03:36.