View Single Post
Takk for svar

Jeg glemte en viktig detalj, Jeg har fått artifacting med 3!! forskjellige skjermkort. Alle 100% like og de skjer kun i WoW login/char screen. Noe som fikk meg til å tenke "her må det være cpu som står for problemene" Det skjer ikke at mitt gamle 670 som aldri har gjort det før skal begynne nå og i tillegg to splitter nye kort (1070 og titan x)

Jeg har prøvd med en ram brikke og bruke de forskjellige og i forskjellige slots. Prøvde også annen hdd men hjalp ikke det heller. Det som er rart er at VGA lyset lyser rødt ( det bak GPU ) som indikerer at det skal være noe ved det, Noe som gir null mening. for jeg har prøvd forskjellige gpu og bytte ledninger til gpu samt byttet ut corsair ax860 plat med en splitter ny en, så vidt jeg veit skal den være ganske god.

Så jeg kommer stadig tilbake til at problemet må være relatert til cpu eller hovedkort, Og med tanke på hvordan cpu går så varm og har høyt forbruk selv nå etter jeg akkurat formaterte og har minimalt med prosseser gir ingen mening.

Samtidig så begynner jeg lure på om det er MB siden vga lyset lyser, cpu og ram blinker en gang, som er meningen.


Så hva ville dere satt pengene deres på? I værste fall kunne jeg sent inn begge to. Uansett så får jeg bare pengene tilbake ettersom de ikke har 1155 lenger på komplett.
Sist endret av Rammlied; 17. desember 2016 kl. 01:45.