View Single Post
Sitat av Daniel2292 Vis innlegg
Jeg skjønner at alle må på jobb for at verden skal går rundt. Men jeg syntes at når man har fri fra jobb, så skal man ha det litt gøy. Når jeg våkner om morgenen når jeg er 40år og har barn. Så vil jeg sitte å mimre om alle de gode minnene fra da jeg var ung.

Ikke våkne opp å innse at jeg aldri fikk dratt på backpacking tur til Asia, ikke ha reist på en festival, gått glipp av festene, aldri sneket seg ut på natta og sette seg i skogen med dine bestevenner og ta en J
Vis hele sitatet...
Siden denne tråden handler om toleranse..

Folk har jo forskjellige drømmer og ønsker. Noen ville syntes det var helt jævlig å backpacke i Asia eller dra på festival. Det kan være de tingene som gir deg følelsen av å virkelig leve, for en annen kan det være å lese en bok i døgnet, klatre opp på et fjell eller lære seg hjernekirurgi.

Jeg blir så oppgitt av sånne liksomtolerante som i virkeligheten bare er tolerante mot dem som er som dem selv. Hvis man drar til steder der de såkalte alternative sjelene ferdes, som blitz eller Hjelmsgate 3, så møter man jammen flere intolerante mennesker enn de fleste andre steder.

Dessuten er det ikke sånn at livet er ferdig når du er 40. Hvis det er noe du føler du ikke har fått gjort, så er det bare å gjøre det!
Sist endret av Susa; 9. januar 2014 kl. 02:49.