View Single Post
Trådstarter
13
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg svarte deg etter beste evne i starten i håp om at diskusjonen strammet seg litt opp etterhvert, men det motsatte skjedde her.

Du filofoferer ikke rundt noenting, du dropper en masse ulne formuleringer og halvkvedede viser, samt en haug youtubevideoer uten annen kommentar til enn at det er "innsiktsfullt". Jeg er overrasket over at det får stå i det hele tatt. Ikke fordi det er avvikende og trenger å sensureres bort, men fordi det ikke er formulert som noen diskusjon. Hvis du tror dette er hva filosofi går ut på så har du misforstått.
Vis hele sitatet...
jeg er ikke filosof og utgir meg ikke for å være det heller. men som jeg sa i starten savner jeg filosofens rolle i samfunnet og i de beslutninger som tas for mange mennesker eller grupper. noe av det jeg ytrer er rett og slett min amatørmessige ide om hva filosofenes rolle bør være og noen av det som har ledet til det.

ingen problem med kritikk som er berettiget. og er det for mye visvas og video linker for din eller andres smak så skal jeg ta til meg det.. men psykose greiene som ble presentert syns jeg ikke hører hjemme noe sted.