View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det er ikke først og fremst en tyverisak, men en sak om en ansatt med et rusproblem. Du kommer ikke bedre ut av det ved å blånekte på noe de åpenbart allerede har skjønt og nekte å ta imot hjelp. Situasjonen ts beskriver i sin forrige tråd er i lengden heller ikke kompatibel med god omsorg for tre barn.
Vis hele sitatet...

Ser den. Ser spesielt også den delen du skriver med at den livsstilen ikke fungerer med barn

Men jeg vil heller ha sjansen til å kutte ut et rusmiddel på egen maskin, uansett hvor hardt det er, enn at man skal bli tvunget til det av staten den dagen man blir tatt for ruskjøring. For det har vist seg mange ganger å være et helvetes leven.

Har bekjente som ble tatt i 18-20 års-alderen for ruskjøring. Og istedet for bot og fengsel ble det 3-4 års oppfølging med pissings, kurs for å bearbeide rus og masse annen drit de må igjennom

Mens andre blir arrestert hver måned og får ikke så mye som tilsnakk av politiet.

Samfunnstapere som ødelegger heiser, gjør hærverk, truer sivile mennesker uten grunn og ruser seg offentlig blir såvidt snakket til av politiet, mens mennesker i oppegående liv og som har jobb og ansvar blir behandlet som tungt kriminelle så fort de blir arrestert.

Trådstarter trenger hjelp, men ikke av det norske politiet, det kan jeg nesten garantere at hun kommer til å angre på hvis hun er glad i barna sine.

Beste måten for henne nå er å skjerpe seg, ta dette som en wakeup call, og prøve å legge det bak seg og slutte med narkotika for barnas beste.

Dette kan være en blessing in disguise, men kommer til å bli ulv i fåreklær hvis du ber om hjelp og innrømmer alt. Da kan du vinke farvel til et normalt liv. Og si til velkommen til et helvetes mas i lang tid framover

Ja, jeg har flere tidligere rusmisbrukere i familien.