View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
- Jeg har ikke kommet så langt at jeg har funnet ut hvor grensene mine går, og har heller ikke gjort meg opp noen bestemte tanker om forskjellige typer møtesteder.

Hotell virker jo relativt trygt og nøytralt for begge parter hvis det blir gjort på riktig måte, men det kan godt hende jeg er åpen for å reise hjem til folk også. Jeg har rett og slett ikke rukket å reflektere nok over fremgangsmåten enda, og det er derfor supert med input
Vis hele sitatet...
Grensene for hva du tilbyr setter du selv. Om du gjør dirty stuff er det din sak og ditt valg. Du bestemmer.

Hotell er trygt og det å dra hjem til folk er utrygt. Det er langt mindre sjanse for at du blir banket opp på hotell. Fordi du krever jo selvsagt at kunden booker og betaler rommet. Da vil kunden vite at om han blir voldsom, stjeler pengene, ikke betaler eller noe slikt så kan han spores.

Er flere som forlanger betaling via vipps eller andre online tjenester som er sporbare. Og det kan være lurt. Da vet du at du har fått betaling, kunden vet ting kan spores og begge parter må være ærlige og redelige.