View Single Post
Sitat av Katt Vis innlegg
Ikke i det hele tatt!

Hvis man får endel ukjente nummer og får noia fordi man ikke vet hvem som ringer kan man alltids benytte seg av disse "se hvem som ringer" appene til telefonen. Vet 1881 har en som koster 49,- i mnd men det finnes sikkert rimeligere alternativer også. Det er forsåvidt ikke så mye penger for å slippe ubehag. Selv søker jeg bare opp nummer før jeg ringer opp igjen.
Vis hele sitatet...
Samme her

Men ser flere har dette problemet, så er nok ganske normalt.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tar aldri anrop fra ukjente nummer som ikke er i kontaktlisten og svarer heller aldri på anrop med skjult nummer. Hender jeg slår opp et ukjent nummer, andre ganger bare orker jeg ikke. Om noen har noe som er veldig viktig å meddele får de sende sms. Er ikke voldsom glad i prate i telefonen med mennesker jeg jeg kjenner, og det så snakke med ukjente, vel det begrenser til de samtalene jeg må ta. Som når en må snakke med et offentlig kontor el. Sikkert både sært og rart men det gjør hverdagen enklere.

@katta, tror du har helt rett. Sosiale ferdigheter og det å mestre angst er jeg også sikker på er en ferskvare. Jeg blir fort ekstra keitete og klønete om jeg har hatt for mye tid alene. Og terskelen for å gå ut blir stadig høyere om jeg er mye inne.
Vis hele sitatet...
Jupp, men en vet jo aldri. Vet f.eks at Politiet ofte bruker ukjente numre for å få tak i enkelte. Men du har nok rett, er det viktig så mottar du en sms.
Sist endret av LarsErikseen; 12. januar 2021 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.