Tråd: Myk heroin
View Single Post
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Veldig bastant du var da. Det er heroin han har kjøpt. Dårlig ja, men ikke hockeypulver, det smaker mere litt enn mild lakris En får ikke mild opiat kløe av å sniffe hockeypulver.
Vis hele sitatet...
Ja leste litt bedre igjennom tråden nå å ser at det jeg skriver ikke er helt rett, beklager så mye. Går litt fort i svingene her

Men jeg tror fortsatt det han har kan være dårlig dop blandet med sånn knust hockeypuck (eller de lyse runde lakrisal dropsene eller noe). Kjenner en fyr som har handla seg noen bags nå veldig nylig og han sier det er mye som er buffa ut med det fortiden. Han skulle kjøpe en del og kjøpte av forskjellige folk, når han kom hjem og fikk sjekka alt så var ett par kvarte bare ett par biter av en sånn puck, så vist helt ut som en kvart på utsiden av innpakningen, selv når han åpna den så så det ut som en kvart helt til han fikk studert den litt nærmere.

En annen kvart var bare pulver og den var blanding av litt dop og helt knust sånn drops. Den som var blanda var nesten null funk på og smakte litt sånn som ts beskriver, så jeg mistenker at det er noe sånt ts har blitt lurt med

Uansett om det er det som ts har blitt lurt med eller ikke, så kan det ihvertfall være en advarsel til andre at folk må være litt obs på det
Sist endret av Alge; 1. februar 2020 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.