View Single Post
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det spørs vel litt hvorfor man er uføretrygdet også? Er vel et hierarki innenfor uføre som hos alle andre grupper i samfunnet. Noen på innsiden som kan bekrefte eller avkrefte? Hva er isåfall på topp/bunn?
Vis hele sitatet...
Er ikke ufør selv men kan litt om topic.

Hierarkiet sånn som jeg ser det så er det de på Filippiene og Thailand som lever veldig godt på uføre trygd på topp. De har ofte sykdommer som blir borte av varmen og andre land. Men det er ett hierarki i det hierarkiet også og det er de som har vært der lengst som liker å være på topp i det hierarkiet. De har store online grupper hvor hiearkiet er veldig synlig.

På bunn så ser jeg synlige rusmisbrukere som er blakk 1 uke etter trygde utbetaling måned etter måned. Og som står å tripper av abstinenser den 20 hver måned.

Midt imellom i trygde hierarkiet så ser man noen som skriver i denne tråden tror jeg og er de som kommuniserer godt nok og får til ett tilsynelatende godt liv i Norge.

Denne tråden her ble fryktelig klein men jeg unner de aller fleste selv bortsett fra manipulerende dop huer og finne kjærlighet og gode følelser i livet.

Hadde ett opphold på psyk selv når jeg var i tenårene og selv om det funket å date i etterkant så har det blitt utlandet for min del mest iforhold til arbeid men jeg har blitt vandt med partner hvor de går all inn og været er mye hetere hvis man kan si det sånn.