View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Erfaring med Steroider og alkohol?
Starter på kur i desember og skal kjøre ut i sommerferien. Sommeren er ofts litt fuktig, blir det noe problemer å ta steroider å drikke alkohol?
Vis hele sitatet...
Alkohol er som kjent hepatoksist. Altså giftig for leveren. Det er også en god del av de orale steroidene.
På Wikipedia vil det stå om de er 17a-alkylerte.

Her er en liste.

Testosterone derivativesMarketedBolasteroneCalusteroneChlorodehydromethyl testosterone (CDMT)FluoxymesteroneFormeboloneMetandienone (methandrostenolone)Methandriol (methylandrostenediol)MethyltestosteroneOxymesteronePenmeste rol (penmestrol)TiomesteroneNever marketedChlorodehydromethylandrostenediol (CDMA)Chloromethylandrostenediol (CMA)EnestebolEthyltestosteroneHydroxystenozoleMethylclosteb ol (chloromethyltestosterone)

Dihydrotestosterone derivativesMarketedAndroisoxazoleFurazabolMebolazine (dimethazine, dymethazine)Mestanolone (methylandrostanolone)OxandroloneOxymetholoneStanozololNever marketedDesoxymethyltestosterone (DMT)Methasterone (methyldrostanolone)Methyl-1-testosterone (methyl-δ1-DHT)MethylepitiostanolMethylstenbolone

Nandrolone (19-nortestosterone) derivativesMarketedEthylestrenol (ethylnandrol)MiboleroneNorethandrolone (ethylnandrolone, ethylestrenolone)Normethandrone (methylestrenolone, normethisterone)Propetandrol (propethandrol)Never marketedBolenol (ethylnorandrostenol)DimethyltrienoloneEthyldienoloneMethyld ienoloneMethylhydroxynandroloneMetribolone (methyltrienolone)Norboletone (norbolethone)Tetrahydrogestrinone (THG)

Mener det bør unngås.

Med andre steroider er det vel mer aggresjon for dem som sliter med det og ekstra vann i kroppen som er mest vanlig.

Om du bør unngå eller ikke vet nok du bedre en meg, men på generelt grunnlag synes jeg allefall større mengder alkohol er ganske idiotisk og kanskje også idiotisk på steroider. Drikke med måte derimot på en beskjeden testokur går allefall fint for min del og de fleste jeg kjenner.