View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er en ung, frisk og velkledd fyr som for ca. en time siden var på brugata, jeg møtte også flere andre unge mennesker som så ''normale'' ut der, i hovedsak jenter jeg anslår var i slutten av tyveårene. Jeg håper de ikke var prostituerte eller liknende som var med en hallik for å kjøpe speed. Jeg kjøpte meg noe speed, zopiclon og rivotril. Jeg møtte på en eldre mann, sikkert midt i seksti-årene som ikke hadde et narkis-preg i det hele tatt. Han lurte på om jeg hadde noe beroligende, valium eller sobril eller liknende. Jeg forklarte at jeg kun hadde det jeg hadde kjøpt til meg selv. Siden han så så normal ut så spurte jeg om det var fordi han har angst at han var ute der, og han forklarte at han hadde fått i seg amfetamin tidligere og hadde angst og at det var derfor han var der. En veldig beskjeden, rolig snill voksen og ordentlig mann. Jeg sa at jeg skjønner hvor vondt det er å ha angst, så jeg skulle hjelpe han i å finne piller. Jeg gikk rundt og spurte folk og han gikk bak. Mens jeg prata med noen så kommer det en åpenbart tydelig rivotrilrusa fyr og tar tak i begge skuldrene våre og spør om vi har sett ''Jostein'', riktig nok roper det. Han fortsetter å prate, og jeg merker med en gang at dette ikke er en fyr jeg vil være borti. Dessuten var han veldig diger, typisk boler. Jeg bare gled sakte ut av grepet hans og kjente på uroen ved at han var der mens jeg fortsatte å høre med folk som sto rundt om om benzoer. Plutselig ser jeg at boleren holder den eldre mannen etter jakken opp langs et gjerde og truer med neven. Folk kommer bort og prøver å roe han ned men til liten nytte, jeg hører at han blir småristet ettersom at hele gjerdet gynger frem og tilbake. Jeg bestemmer meg for å dra å begynner å gå. Jeg hører et siste hardt smell i gjerdet, han ble trolig dyttet hardt inn i det, men jeg ser meg ikke tilbake. Hører bare ropingen og styret bak meg. Jeg synes veldig synd på han eldre mannen med angst.