View Single Post
Trådstarter
200
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Og hva skal du gjøre med pengene frem til du har spart den halve millionen? La de stå på "lavrentekonto" og tape penger ift inflasjonen?

11% avkastning er 11% gevinst. Gevinsten i kroner og ører ville blitt ennå større om du satset hundre mill, men det har jo de færreste så da satser man det man har og det man har råd til å søle vekk. 11% av 50K er helt greit synes jeg.
Vis hele sitatet...
Dersom man tenker at disse 50000 man investerer er noe man bygger videre opp, da er jeg med deg.

Men dersom man kun får 50000 og blir bedt om å få størst mulig avkastning finnes det langt bedre muligheter enn 5500 kroner. Spesielt etter Bitcoin kom inn i bildet, og ikke minst hvordan teknologien utvikler seg ekstremt raskt og endrer samfunnet vi lever i.

Alexander Bard nevnte i en podcast at dersom man skulle investere i noe de neste årene så er rehabiliteringshjem en stor mulighet, nettopp fordi vi går inn i en ny «tidsepoke» drevet av den teknologiske utfoldingen/utviklingen.

Sitat av neiass Vis innlegg
Å investere i crypto nå, tror jeg ikke er dumt. Spår at de neste årene lover bra for enkelte prosjekter. Har mest trua på Tezos, men Fantom og Sentinel (SENT) er også to coins med potensialet.
Vis hele sitatet...
Hvorfor Tezps, Fantom og Sentinel?
Sist endret av tadada; 8. januar 2020 kl. 11:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.