View Single Post
Sitat av KaiN Vis innlegg
Xanor gjorde meg til en kaldblodig person.. fra å være kreativ å energisk til å bli en dau person uten personlighet. kunne ranet en bank uten å bli redd.

Vil anbefale deg å kutte ut Xanor å heller bruk vival hvis nødvendigvis.
Vis hele sitatet...
Man blir ikke sånn du beskriver av 1mg xanor,om du ble det er du ett veldig spesielt tilfelle.Xanor er det benzoet som fungerer soleklart best for mange personer med angst.
Å man blir en mer sløv å dau person av å bruke vival/valium.Xanor er ikke så sløvende som mange andre benzo.

Sitat av steinarr Vis innlegg
Nei, nei og atter nei.
Har du lyst til å ende opp med å ta livet ditt eventuelt bli sinnsyk?
Hvis ikke roer du kraftig ned på det stoffet der.
Bruken av benzodiapiner er igrunn ikke noe man "styrer" selv, det er tablettene som bestemmer hvor mange tabletter du skal proppe i deg.

En gang i uken maks.

ALDRI sitt på fler tabletter en du har til hensikt til å fordøye på en kveld.

Jeg skulle aldri hekte meg på piller.

Jeg ville heller tatt amfetamin fire ganger i uken en to xanor to ganger i uken.

Av den enkelte grunn at alprazolam abstinenser gir varige men i sjelen din.
Og når du er ruset så tar du "bare" en til.
Uansett hvor disiplinert du er så er det i bunn og grunn ikke deg som styrer forbruket, men stoffet i seg selv.
Eller den personen du blir under påvirkning.

Angrer som faen at jeg hadde så mange tabletter tilgjengelig som jeg hadde, og det er flere år siden jeg kuttet det ut.

Tre uker med stoffet i kroppen er alt som skal til.
Så har du plutselig et år med abstinens helvete foran.
Opplevelsen kan sammenlignes med skikkelig hasj "noia" bortsett fra at, noian går ikke over i løpet av en halvtimes tid, men et år.
Vis hele sitatet...
Dette her er helt forskjellig fra person til person.Jeg har å tidligere missbrukt alt av benzoer som det skulle vært godteri,men klarte å slutte.Det var ett helvete å slutte,ingen som sier imot der.Men nå flere år etter så klarer jeg å bruke benzoer i moderate mengder.Selv om jeg alltid har masse piller tilgjengelig så bruker jeg ikke mer enn medisinske doser.
Så det er du som er udisiplinert,det går fint ann å det forbruket som ts sier,helt uten problemer.

Du er helt galen mann,amfetamin 4ganger i uka er uendelig mye verre enn det lille forbuket av xanor ts beskriver.