View Single Post
Fikk kommet meg på min første tur nå tirsdagen som var..
Har tura flere ganger på flein tidligere, samt ulike andre "ture-stoff". Men den trippen jeg var på nå slår alt jeg noen gang har opplevd. Er ikke sikker på nøyaktig antall sopp som ble kokt opp.. Men et sted over 400stk. Fordelt på 5 kopper/personer. (Hun som ikke hadde prøvd før fikk selv sagt mindre enn oss andre..)

Aldri før har jeg sett ansikt smelte, vri/morfe seg så ille. Og jeg sleit med å komme meg fra rom til rom, skoa, så beina forsvant i gulvet, beina og henda mine varierte noe utrolig i størrelse.. Kjentes av og til ut som kroppsdelene fløyt av seg selv, uten å være koblet til meg..
Var ikke klar over at det gikk an å ture så heftig som dette?!? :P

Ble nesten en rapport dette, men er bare så utrolig facinert av denne opplevelsen. Må være det kuleste jeg har opplevd i mitt liv!

Jeg merka hvor heavy det var, men klarte fortsatt å passe på folk rundt meg, som var på vei til å små-bad'e litt, og holdt humøret og "tullet" i gang igjenom hele turen! Noe første gangs prøver'n satt utrolig pris på i ettertid!

Det sier vel litt om hvor viktig det er å ha noen som har tura litt fra før, og som klarer å styre hode noenlunde i "sjakk", når ,man skal prøve noe slikt som dette...

Sitat av Mdy Vis innlegg
får heller tørke det jeg har og dra tilbake, om det i det hele tatt er nødvendig
!
Vis hele sitatet...
Er bare å legge unna! Kan være gode penger i det og! En kompis av meg bytta til seg en BMW for fleinen han hadde.. haha. Vet ikke helt hva jeg hadde valgt å ha selv, men..

Samme kompis hadde rundt 3000 flein i en eske nå. Så er bare å stå på! Skal jobbe "hardt" fremover selv. Så får vi se hva jeg sitter igjen med når sesongen er over!