View Single Post
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Oppdater oss når du får vite verdien på maleriet da trådstarter!

Nysgjerrig!
Vis hele sitatet...
Har da ennå ikke fått en verdi.

Svarene jeg fikk fra blomqvist var:

Kjære kunde
Takk for din henvendelse

Basert på innsendt informasjon, er dette dessverre ikke noe Blomqvist Kunsthandel kan selge på en av våre auksjoner.
Objektet/objektene har for lav salgsverdi eller faller utenfor våre salgskategorier. Selv om Blomqvist Kunsthandel ikke kan selge objektet/objektene håper vi at du henvender deg til oss igjen ved en senere anledning.

Dette er med største sannsynlighet kopier er van Gogh og uten kommersiell verdi.

Med vennlig hilsen
Blomqvist Kunsthandel

Elisabeth Vik Forsberg



Det tas forbehold om vurderingens riktighet, da den er gjort utelukkende på skjønn ut fra tilsendte opplysninger og fotografi. Dette er en utforpliktende forhåndsvurdering som vil kunne endres ved nærmere undersøkelse av objektene. Blomqvist fraskriver seg derfor ethvert
nsvar for eventuelle feil i vurderingen. Vurderingen er kun ment for privat bruk og må ikke kopieres eller distribueres til andre formål uten
skriftlig tillatelse fra Blomqvist. Den kan ikke legges til grunn i juridiske sammenhenger, herunder forsikringstakster, skiftetakster og lignende.
Blomqvist bistår gjerne med takst for forsikring, skifte eller salg. Vennligst kontakt oss for mer informasjon om salg eller taksering.


Har ennå ikke kommet meg innom en kunstforhandler, men det skal jeg.

Noen tips til kunstforumer som kanskje kan hjelpe meg?