View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå må noen av dere forstå at det ikke er mordtanker i den forstand. Det er en abstrakt følelse av å føle seg så hjelpeløs, en følelse av å ville gjøre noe for å "hevne" Og da dukker denne primitive følelsen opp. Jeg går jo ikke rundt å ville faktisk myrde personen, det var mer en suppe av følelser. Men sjokket har begynt å legge seg.

Jeg bruker jo 90% av energien min på å tenke på kjæresten min. Føler noen av dere misforstår kun for å misforstå. DET gjør meg faktisk ganske sint...
Vis hele sitatet...
Tror de færreste her misforstår deg med unntak av Ambryo og han har tilsynelatende større emosjonelle problemer.

Jeg har full forståese for sinnet, hatet og hjelpesløsheten du føler. Det er avsindig byrde du må bære på og jeg skjønner du trenger ventilere. Hadde jeg vært deg ville jeg ordnet meg time hos en terapaut. Om ikke sammen med dama så alene for din egen del.

Selv om kjæresten din har vært gjennom noe utrolig vondt skal du ikke sette deg selv fullstendig på sidelinjen, det er traumatisk for begge parter. Det virker som du gir kjæresten den støtten (og muligens avstanden) hun trenger så jeg skal ikke gi deg noen råd der. Jeg føler med deg.

PS: Kameraten din er et rasshøl .