View Single Post
Jeg befinner meg til daglig midt i kjernen av de mest lojale FrP-velgerne, så jeg har hørt endel argumenter over lunsjbordet med tiden. Kort oppsummert så støtter de FrP på bakgrunn av at de mener det norske statsapparatet idag er korrupt og overbyråkratisert til det hinsidige, og dette kommer FrP til å rydde opp i, samtidig som de fikser "integreringsproblemet", kaster ut flommen av sigøynertjuvpakket, polakkjeltringene og de voldelige muslimene og deres allierte i ondskap: asylsøkerne. Ved å rydde opp i statsapparatet vil de frigjøre statskassen for så mange utgifter at de vil være istand til å pusse opp offentlige bygg, utvide, vedlikeholde og omorganisere veinettet, pusse opp NSB og generelt fikse på alt som sosialistene (på regnværsdager også kjent som kommunistene, de naive og idiotene) har neglisjert i sin tid. Siden statsapparatet idag er så korrupt og byråkratisert som det er, vil disse tiltakene frigjøre så mye kapital at man ikke trenger å bruke mer av oljefondet enn hva handlingsregelen tillater. De er også veldig sjarmert av privatiseringspolitikken til FrP, og mener det vil være til det beste for norske bedrifter og deres arbeidere. Generelt er de også veldig opptatt av en liberalisering generelt i samfunnet, både sosialt og økonomisk (med unntak av asylsøkere og innvandrere). Veldig kort oppsummert: FrP vil med imponernde viljekraft dra Norge ut av det kommunistiske gjørmehullet vi for tiden befinner oss i.
Sist endret av gulunderstrek; 18. mai 2010 kl. 19:41.