Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Sitat av Fofi Vis innlegg
Jeg vet ikke, der og da føles det hvertfall som at det er virkelighet.
Har du prøvd DMT før?
Vis hele sitatet...
Nei aldri prøvd, men vet effektene av det, Jeg VET at alt en opplever kan føles så ekte som overhodet mulig.. men det er nettop slikt hjernen fungerer.. selv om en drømmer er det virkelig der og da og kan ikke skille mellom virkelighet og fantasi. Har sett på emnet lenge og det kan nok hjelpe... men om man virkelig er en realist så går det nok fort tilbake til realiteten. Hva skal en si ? jeg er ingen psykolog og har vanskeligheter med å forklare meg godt.. men en kan jo bruke logikk og prøve å forstå hvorfor i all verden en entitet skulle formidle sitt budskap igjennom nettopp deg.. og hva er det entetiteten formidler igrunn ? - Det er nok noe du selv godt vet som ligger latent i hjernen din, men som en har vanskeligheter med å få frem.. vet godt at diverse rusmiddler kan hjelpe på å få frem slike ting.

Hadde selv planer om å dra til Peru, men har lagt det hele på Is da jeg har ingen å dra med.. ingen å prate med og er så realist at jeg ikke kan se hva godt det kan hjelpe.. selv om jeg ser at det hjelper noen, men hvor lenge varer det da ? Kommer man tilbake å opplever realiteten og hele turen er bortkastet ?