View Single Post
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Er selv 21 år og har hatt et gambling-problem i 2,5 år. Hver lønning har gått til faens.. Begynner vel bli 400.000-500.000 kr i tap nå. Har holdt det skjult for familien og vennene mine.. Det er utrolig vanskelig å sitte å holde noe slikt for seg selv når man er redd for skammen det bringer å være åpen om spilleavhengigheten.

Håper både du og jeg finner ut av det. Selv har jeg såpass kontroll at jeg ikke tillater meg selv å ta lån eller kredittkort for å spille med. Spiller bare med penger jeg har. Betaler også alle regningene før jeg bruker restene på nettspill..

Tror det er store mørketall i norge og et veldig tabu-belagt tema dette med spilleavhengighet i Norge.
Vis hele sitatet...
Ta tak i det for det blir bare verre og verre. Ikke gjør som meg, og mist totalt kontroll til slutt. For du havner i en grøft av depresjoner der du tenker at et "lite" lån på 100 000 etc vil få deg i balanse igjen. Det kan ta rundt 30 minutt å spille vekk et slikt beløp og så baler det på seg. Jeg er 28 år og uten dame, bolig, bil eller barn. Du stopper med dette jævelskapet vi bedriver med og oppsøker hjelp Snakk med fastlegen din...helt utrolig hvor mye støtte en får når en ikke sitter alene med problemet sitt. Og jeg vet alt om den skammen du snakker om. Det var en grunn jeg holdt kjeft i alle år.

Tror også det er veldig store mørketall i Norge (spillavhengighetssider har vel også bekreftet dette), og det er ikke tvil om at dette er en tabu belagt tema. Man føler seg mislykka og helt idiot hver eneste måned etter pengene blir kastet oppi dassen (spillsidene).