View Single Post
Sitat av *Joachim*
Coca Cola visste at det kom til å bli slik oppstyr, og all PR er god PR. Det er akkuratt dette CC håpet på, masse overskrifter og bilder på de fleste store nettsteder.

Selvom dette kanskje gir folk et dårlig syn på CC, kommer det definitivt til å trekke kjøpere av produktet Coca Cola Zero. Jeg for min del skulle ønske ingen gadd bry seg, da hadde det ikke vært noe pr i det hele tatt. Det er ikke postene fra norge1 som gjør at Zero kommer til å selge,men oppstyre rundt. Akkuratt det CC vil!
Vis hele sitatet...
Veel, dette er vel opp til den berømte definisjonen å avgjøre. Selv er jeg prinsipielt imot reklame, men slik som samfunnet er lagt opp, er dette ikke til å komme unna. Og skal man først reklamere, mener jeg man skal gjøre det på riktig måte, med andre ord, BETALE for seg. Særs når det kommer til et så stort selskap som the Coca Cola Company.

Min personlige oppfatning er at CC ville økt salget, hadde de bare holdt seg unna denne sleske markedsføringen. De eier et kjempestort marked, og folk hadde uansett fått vite om dette nye produktet. Nå har de en del negative overskrifter over seg, som jeg håper noen kan ta til seg. Jeg kommer i alle fall _ikke_ til å kjøpe den nye brusen.

Det er en grunn for nso opprettet denne tråden (all ros til deg, nso). Nettopp for å sette søkelyset mot en heller tvilsom markedsføringsaffære startet av the Coca Cola Company.

Sitat av nicon
Greia er jo at vi som sitter inne på forumene fikk øynene opp for at det har kommet en ny cola, noe vi ellers ikke hadde lagt merke til.
CC: Effekt oppnåd!
Vis hele sitatet...
Du mener altså at du ikke ville lagt merke til TV-reklamen eller store reklamebannere oppheng rundt om i byene?
Sist endret av raze; 4. oktober 2006 kl. 16:11.