View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Det er vel heller motsatt. En filmsnutt er falsk til det motsatte er bevist. Hadde jeg virkelig villet så kunne jeg sikkert laget 10 videoer om dagen som hadde vist forskjellige "UFOer", og prøvde å bruke det som bevis. Og det ville tatt deg 10 dager, minst, for å forklare hver og en av de. Det er veldig mye lettere å lage "falske beviser" enn det er å motbevise det. Ref. alle idiotiske diskusjoner rundt 9/11




Det er veldig lett å se at du ikke har peiling på hva du snakker om. Det å bruke en EMP ville hatt veldig, veldig mye større konsekvenser enn at en eneste mobiltelefon ville vært ubrukelig. I tillegg er det veldig mye lettere å spore store mengder energi blitt skutt ut fra midten av himmelen enn det virker som du tror. Fysikk er ikke like enkelt som i tegneserier.
Vis hele sitatet...
Det er veldig lett og se at du tenker innenfor visse rammer, eller det vi kaller "boksen"

Jeg er fult klar over hva en virkningene av en EMP "bombe" hadde vert.

Men det kan jo tenkes at hvis disse vesenene er i stand til å reise fra andre solsystemer eller galakser, så klarer de også å fokusere en EMP innenfor et lite område, en type EMP kanon/gevær fremfor en bombe.

Og hvis du tror det skal store mengder energi til for å slå ut et lite kamera eller en mobil så tar du nok ganske feil.

En så liten EMP det hadde krevet hadde ikke vert mere en et lite blipp på en eventue radar/satellitt som ser etter elektromagnetiske bølger.

Hahaha, det er ikke noen vits i å prøve å være nedlatende å komme me utsagn som "fysikk er ikke like enkelt som tegneserier"

Til din informasjon så er de eneste bladene jeg leser "Illustrert vitenskap"