View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei igjen freaks!

Har tatt forbindelse med politijuristen som satt på min forrige sak angående hva blodverdiene ble, så kan jeg så få en viss anelse på hvordan jeg ligger ann. Kan nevne jeg har en jevnlig forbindelse med Bjørn Dahl nå til dags, og han kommer med fine innspill. Virkelig en grei og jovial type når det kommer på denne type tema.
Kan gjerne oppdatere tråden i nærmeste fremtid om dette vil være av interesse for dere, for jeg har virkelig bestemt meg for å få gjennomføre dette

Til ettertanke om ting skulle gå greit, spanderer jeg en pils til alle dere som har bidratt til denne tråden. Dette setter jeg virkelig stor pris på, og håper vi en eller annen dag kan få stopp på saker som denne.

PS: Er det noen av dere som vil se passiv røyking, eller uheldig konsumering av en eller annen slags kakebakst som kunne vørt en faktor for dette?
Vis hele sitatet...
Kom gjerne med updates, Hadde vært interessant det. Men uskyldig rusa bak rattet tror jeg ikke du kommer langt med. Har du i det minste noen paragrafer du tenker skal redde deg her?
F.eks fra lovdata
"Den som i strid med norsk lov fører en motorvogn etter inntak av cannabis kake, uten å selv sitte med kunnskapene om at bakverket innholder narkotiske stoffer, eller merker at kaken smaker usedvanlig godt må gå fri etter slik forklaring."
Vis hele sitatet...
Eneste jeg veit om som kan gjøre at du skulle slippe straff for ruskjøring er nødretten, men da skal du faktisk ha en god grunn til å være på veien, og jeg aner ikke om den fungerer med annet enn alkoholpåvirket kjøring siden alt annet i bunn og grunn er ulovlig i utgangspunktet.

ønsker deg lykke til, men jeg personlig tror nok det blir dårlig med pils på oss andre :/ Hva med et trekk om det skulle gå til helvette? Kanskje høre med Bjørn Dahl om han har litt ekstra stash til en god anledning?