View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Engasjement er ikkje nok.

Problemet med Bjørn Dahl er at han åpenbart mangler realitetsorientering. Han slår over i reine konspirasjonsteorier til tider, og viser ikkje teikn på å forstå korleis samfunnet fungerer.

Det er forsåvidt klassisk problem - stonere er ikkje så jævla god reklame for legalisering, for å sei det slik.

Så kan du sikkert komme med ymse angrep på meg, på grunn av kritikken, men om du les det eg har skreve tidlegare, så vil du fort sjå at eg neppe er motstander av legalisering, og har vore svært kritisk til politiets praksis...
Vis hele sitatet...
*Måtte edite denne posten i 10 minutter*

Jeg skal være helt rolig. Min person er ikke en nøytral part når det kommer til hverken Bjørn eller hvordan legaliseringssaken/gruppesøksmålet føres.

Det er sikkert gjort mange feil i denne prosessen, og all kritikk som går på konspi og radikale meninger og sånn, det tar jeg også helt avstand til om det er nødvendig for å bli tatt seriøst på i ruspolitikk og i gruppesøksmål.

Har de siste årene selv blitt opptatt av at det må være mer rom for kritikk av hvordan det politiske arbeidet føres, heller enn en sånn ensretting som kan oppstå. Det er også en av grunnene til at jeg har et tolerant forhold til sånt sidestuk og radikal politisk tenkning som mange vil mene Samfunnspartiet i ulik grad er.

Samtidig hadde alt være lettere på disse to fronter hvis mer folk engasjerte seg, heller enn at analysen blir at de som har stått alene, har gjort en dårlig jobb. Den blir litt enkel.


Samfunnspartigreiene skjønner jeg at folk reagerer på, samtidig håper jeg at du kan dra litt på smilebåndet og se det tragikomiske i at det ofte har vært de som har lite å miste, de syke, de litt gærne, de radikale osv, som har turt å skrike/rope opp om disse sakene først og på en tydelig måte, og det skal de ha cred for ved siden av alt konspi, voldstruslene og realitetsorienteringen. Jeg ender opp med å vektlegge det tyngst , at de jobber mot det som for meg fremstår som veldig uriktig og kanskje også veldig urettferdig.

Godtar at andre er uenig i det
Sist endret av meaculpaUIO; 1. mai 2020 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.