View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Jeg blir så jævlig pist når jeg leser slike historier, fascistiske jævla svin, de svina får blodet mitt til å koke.

Beklager språkbruken, men utifra det jeg leser så kan jeg bare se et mulig utfall her, siden det er andre gang dette skjer, ruset eller ei så mister du lappen på grunn "manglende edruelighet" og det kunne vært greit nok det, en liten smekk for å bryte en lov man aldri har sagt seg enig i tåler man, men nå skal stat ha innsyn i ditt privatliv de neste 8,5 årene hvorav 3,5år er med jevnlige pisse prøver for å bevise at du ikke er hasjsprøytenarkoman og det er så jævlig bullshit, bare si hadebra til ditt sosiale liv og ønsk depresjon og frustrasjon velkommen.

Du menneske i stat som har kommet frem til at dette er god praksis og du i helsevesen som ikke motsier denne praksisen, om du bruker over 3000 dager på å konkludere med at en person ikke er rusmisbruker så er du mentalt tilbakestående, da er du faktisk så treg i skallen at du burde ikke klare å åpne et kjøleskap engang, hvordan får du i deg mat?
Vis hele sitatet...
Hei hei!

Kan du utdybbe hva de resterende 5,5/8,5 årene vil bety?

Har fått innspill av bekjente som mener om "promillen" blir under 0,5, burde jeg prøve å bruke "passiv røyking", eller en uheldig edible som argument.. Men lurer på hvor godt det vil ta seg..