View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg ble tidligere i år stoppet av UP hvor de mente jeg kjørte under påvirkning (røyking av cannabis). Det ble tatt blodprøve og urinprøve, hvor urinprøven slo ut på THC.

Jeg nektet for bruk og fratakelse av førerkort, og måtte vente 3 drøye uker, før svaret på blodprøven kom, verdiene var såpass lite at jeg kunne ikke beregnes som påvirket og jeg fikk lappen tilbake.

Jeg ble stoppet av politiet som ønsket å ta prøver av meg. Her var det 24 timer etter siste inntak.

Jeg burde kanskje nevne at grunnen til de stoppet meg var pga skiltet på bilen var registrert i databasen deres for den forrige gangen jeg IKKE kjørte ruspåvirket.. Selvfølgelig.

Når testene var tatt ville de ta meg inn til legevakta.

På legevakten besto jeg edruelighetnstestene med glans, legen fortalte til og med at jeg ikke var påvirket. Deretter fortalte den ene politimannen at de har fått godkjenning av jurist for å ta urinprøve, og den ga utslag på THC..

Jeg fortalte i avhøret jeg ikke vet hvordan den kunne gi et utslag, kanskje kunne det vært spor siden forrige gang, sa jeg, men det mente konstablen var aaalt for lenge siden..

Kanskje det jeg prøve å spørre om, er hvor fucked er jeg ang. lappen?" og "Det jeg frykter for er hvis blodprøvene blir lave igjen, kommer de til å bruke "mangel på edruelighet" kortet - noe tips for å argumentere dette?

Takker og bukker for hvert innspill.
Sist endret av Veggen; 17. september 2020 kl. 22:27. Grunn: Kalde føtter