Tråd: Hjemmeran
View Single Post
De fleste har vel fått med seg den skremmende utviklingen i storming og ran av privatboliger i Norge. På en måte en barriere som er brutt. Er ikke lenge siden dette var et totalt ukjent fenomen i Norge, da din egen bolig alltid var det tryggeste stedet i verden. Jeg kan hvertfall ikke huske å ha hørt noe særlig om slikt før det plutselig nærmest eksploderte i slike saker. Hva har skjedd? Innvandrere/innvandringspolitikken har skylden? Grensekontrollen? Oss selv?

Jeg tenker ikke noe særlig mer over det når jeg leser om ran av butikk o.l. eller til dels på gaten. Dette har vært vanlig over lang tid. Men når privatboliger blir stormet og familier bundet slått og truet i skikkelig amerikansk stil da kjenner jeg det mer på kroppen. Dette er det laveste man kan synke i tyveri/ran yrke, og en skremmende trend vi absolutt må bryte. Men vil det være mulig? Dette har vel kommet for å bli. De har jo ofte tross alt fått med seg store verdier. I tillegg er det vel viden kjent nå at Norge har et straffenivå som det ikke er noe å være redd for. Det kan vel være en av årsakene til det vi opplever?

http://www.google.no/search?q=hjemme...ient=firefox-a

En annen ting er disse omreisende bandene med østeuropeere som stjeler påhengsmotorer o.l. Enda en ny, eksploderende trend. Så grenseløst irriterende. Hva kan vi gjøre med dette også økende problemet? Vet at politiet har anholdt og fengslet flere av disse, men bare flere fortsetter å komme. Og igjen har vi dette med straffenivået. Skremmer ingen så flere kommer for å tjene lette penger, og etter relativt kort tid så slipper de som er tatt ut igjen. Og nei, det er ikke slik som i idealverdenen at disse kommer ut som nye forbedrede mennesker som vil være god og lovlydig fra no av.

http://www.google.no/search?hl=no&cl...=&oq=&gs_rfai=

Vet at menneskeverd er noe som settes høyt her på Freakforum, men hadde jeg fått bestemme hadde alle disse blitt buret inne og kastet nøkkelen. Har ingen form for sympati med slikt avskum, ubrukelig for menneskeheten og et fungerende samfunn. Har ingen interesse av å forsøke såkalt rehabilitering heller, det er en utopi i disse tilfellene her.

Nå får vi svi for å være så naiv og dumsnille og for at vi setter nettopp menneskeverdet så forbanna høyt. Det måtte skje før eller siden når resten av verdens befolkning ble oppmerksom på hvor dum de er oppe i nord.
Sist endret av Don Veto; 18. september 2010 kl. 13:53.