View Single Post
Små kinaputter i fra Sverige, og energidrikker. Veldig tidlig i livet så lærte / fik jeg for meg at alt som er gøy, hadde blitt ulovlig i Norge.
Jeg hadde hørt mye om Hasj og cannabis igjennom oppveksten, på skole og av foreldre, men begynte ikke tenke på dette før jeg var circa 15 år. Da fik jeg høre at folk begynte med dette, og jeg begynte å lure veldig på hvorfor folk ville innta et stoff som var så farlig. Jeg begynte å undersøke litt, og fant ut at alt jeg hadde fått høre var løgner. Jeg ble nysgjerrig på psykedelika og skjønte at jeg hadde et behov for å ruse meg selv, men begynte ikke med cannabis før jeg var 17 år.
Etter at jeg begynte med cannabis, så sluttet jeg helt med energidrikker og det ble sjeldnere alkohol som jeg nå hadde lett tilgang på. Energidrikker hadde på samme tid blitt "legalisert" i Norge og man kunne plutselig bare gå innom kiwi for å kjøpe redbull.
På grunn av forbud, så hadde vi en slags tyggis og energidrikk mafia på skolen. Tyggis og energidrikker var veldig populært.