Tråd: 2C-B
View Single Post
Har litt erfaring med 2cb, og har omtrent prøvd det 10 ganger nå. Selv synes jeg det er veldig gøy og man kan gjerne være alene eller med andre når man turer på det. Selv ville jeg anbefalt 18-20mg for første dose, husk det er veldig sensitivt så få mg kan gjøre stor forskjell ( har ikke opplevd det selv ).

Høyeste dose jeg har tatt er 42mg alene sammen med litt cannabis mot peaken, dette ble kansje litt intenst for meg å mista litt grep på " reality " men det gikk jo over til slutt og det va alt i alt en god trip. Ellers har jeg bare positive erfaringer med det, har sniffa en del av det også og syns det er greit å sniffe. Folk synes derimot at det gjør veldig vondt, men jeg kunne sammenlignet det med en shot med alkohol med ekkel smak. Det er en veldig kjemisk smak som drypper ned i halsen når en sniffer det som er helt forferdelig, men dette får jeg vekk med å sniffe litt vann ca 15 min etter 2CB'en.

De negative sidene vill jeg si er at det fort kan bli kjedelig og litt slitsomt med farger og mønstre overalt sammen med lite headspace, come up kan også være ganske kvalmende og ekkel.