View Single Post
Mine favoritter i Jotunheimen er Storebjørn, Glittertind og Kyrkja .

Kyrkja er en knallfin tur og jeg prøver å få tatt meg en tur hver sommer. Skal du gå Galdhøpiggen anbefaler jeg å gå fra Spiterstulen da det er endel tyngre enn å gå fra Juvasshytta.


Husk å vis respekt for fjellet, og ikke gå over breer med mindre dere har sikring/veit hva dere holder på med. Og husk GODE KLÆR, begynner å bli brukbart kaldt natterstid i fjellet. Gikk Snøhetta rett før helga og det var kaldt.


Besseggen - Galdhøpiggen: Mer info her


Og husk hva du selv skrev i første innlegget: Du kan ingenting om fjell og natur.. Det er ingen skam å gå Galdhøpiggen "den enkle måten" via Juvasshytta, å gå Besseggen (forøvrig en tur som er virkelig fin, passe hard/lang) eller Bitihorn for den saks skyld. Har du ikke vært i fjellet før er alt nytt.

Andre plasser i Norge som er verdt å få med seg nå på høsten er Rondane med Rondeslottet som den "store" toppen, Snøhetta på Dovrefjell eller bare en helg med vandring på Hardangervidda. Naturen er herlig og du får deg en smakebit på hva telt/soveposer/det å være sliten er
Sist endret av Hobby; 15. september 2014 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.