View Single Post
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Har ikke lest hele posten, men har ett lite spm. ang THC rensing med 5 koppper vann og en dråpe Zalo per kopp.
Hørt det fungerer, men det virker risky og semi-bullshit.
Kan noen konfirmere/de-konfirmere dette?
Vis hele sitatet...
Zalo inneholder bl. annet Salisylsyre noe som er lite gunstig for magesekken. Det diskuteres mye om middelet har den effekten at den fremmer bakterienes resistens, noe som gjør at en infeksjon for eksempel, vil bli relativt vanskeligere å behandle og det gir økt risiko for alvorlige infeksjoner. Jeg ser ikke hvordan Zalo skal ha noen annen effekt en å gi deg magesår, der du vil ende opp med oppkast, magesmerter og gå på solide doser Antibiotika i lange tider kombinert med syrenøytraliserende. Dette gjør du for å fjerne en infeksjon som ellers hadde ligget i magesekken din for alltid, og med innholdet av Salisylsyre kan det tenkes at du vil få store problemer. Høres for meg ut som et kjerringråd som en idiot har tenkt ut.. ''1 dråpe er nok'' huh? ''Fjerner skitt og smuss'' Fjerner muligens skitt og smuss fra tarmen. Om det faktisk ligger noe bak skal jeg bli overasket. Anbefaler deg å heller møte opp med stoff i blodet en å drikke oppvaskmiddel.