View Single Post
Jobbet selv i helse-Norge og sto å delte ut mye forskjellige piller, men visste kun da at det var beroligende, antipsykotika, smertestillende osv... Brydde meg aldri om å lese detaljert om hver enkelt medisin om hva de gjorde. Var ikke noe pillemenneske den gangen, det var bare ikke i interessen min å prøve å ruse seg.

Så gikk jeg på en smell selv i livet for ca. 18 måneder siden, og ble tatt ut av jobb og bura inne på akuttpsykiatrisk etter et misslykka selvmordsforsøk der jeg ble funnet av naboen, så ble jeg satt på 25mg Sobril fram til jeg fikk plass på en DPS-klinikk.
Skjønte jo med en gang at disse pillene var gode og løste de fleste problemer jeg hadde den gang, og siden har helse-Norge fortsatt å pøse på med masse forskjellig benzo etter mitt eget ønske.

Jeg klager ikke, benzo reddet livet mitt, men har i ettertid prøvd mye annet jeg ikke har fått fra legen...
Ble tilbydd å bytte benzo mot Subutex av en fyr, så det gikk i ettertid over på å bruke opiater mot problemene istedet for benzo.

Med tiden så ble det mye bytte, import og kjøp i store kvantum til billig penge. Fant ut at det var mye penger å tjene her da jeg bor i kanskje Norges dyreste by når det kommer til rusmidler, og med de rette kontaktene og "vennene" jeg hadde fått den siste tiden så var det heller ikke noe problem å få det unna.
På det meste satte jeg med en liten bag med penger som jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av, det kom inn tusenvis på kroner i uka jeg ikke klarte å bruke opp, var livredd myndighetene og skattefuten for å sette dem inn i banken.

Hvor livet ender i lengden aner jeg ikke, men håpet er å komme tilbake til jobb og være en bidragsyter i samfunnet igjen, selv om det er lite fristende når jeg har blitt "selvstendig næringsdrivende".
Sist endret av Skyfx; 10. september 2012 kl. 14:18.