View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg sliter HARDT med angst og har selvmedisinert med valium over en lang stund, er 99% sikker på at jeg er fysisk og psykiskt avhengig, har nå ikke hatt tilgang på valium de siste dagene.

Har ikke fått disse skrevet ut forresten, har brukt det over en lang stund uten å få de utskrevet men de siste mnd har jeg totalt fått 1 pakke valium, 1 pakke sobril og 4-5 pakker zopliclone utskrevet.

Men fastlegen min har dessverre sluttet, skal til den nye fastlegen (har ikke har møtt han enda) imorgen, men det er jo 28 timer til dessverre.

Så til spørsmålet. Sitter her å skjelver, spenninger i musklene, hjertebank, svimmel, angst som et H!!! osv.. Er det mulig å dra til sykehuset og få 1 valium til i morgen til jeg skal møte nye fastlegen? Tatt 2 glass vin uten at det hjelper, bare kvalm (ikke drukket på 6 mnd) og har max 2 glass vin igjen i boksen uansett.

Redd for at jeg plutselig skal få kramper eller noe i den duren. Har tidligere brukt opptil 50mg diazepam / valium om dagen. Men det har variert fra 5mg til 50mg per dag.