View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Føler med deg. Hvor gammel er du? Det skal en del til for å bli satt på daglig benzo. På et eller annet tidspunkt vil toleransen øke og du vil måtte ha større doser og sånn bare fortsetter det.

Benzo er svært effektivt på kort sikt men de originale problemene du hadde kan og ender ofte med å bli verre ved langtidsbruk. Jeg skjønner, du føler det er håpløst og jeg har vært der og vet hvor deilig det er å bare slippe alt med en tablett. Du må nok forvente at mye skal prøves før det i det hele tatt blir et tema for legen.

Så er det de vanlige rådene da. Jeg tror ikke du er hjernedød så du vet dette fra før av men jeg kaller det støttende ord.

Trening, kosthold og noe som får deg til å føle tilhørighet, typ jobb eller noe sosialt. Lett å si, men små skritt om dagen så er mye mulig. Håper ting blir bedre
Vis hele sitatet...

Takk for svar. Har skjønt at det er veldig rigid. For meg er det ikke et mål å ha det daglig, men perioder hvor det blir for tungt. Jeg har vært i samtaleterapi osv.
Jeg trener to-3 ganger i uken, jobber 100%, går nettstudie og har venner.

Jeg sliter med angst på den måten at det går utover kroppen. Jeg overkompanserer angsten: med altfor mange hobbyer og nye mål. Så går det
som regel over til at jeg blir utmattet. Derretter utover søvnen, mat, trening, sosialisering. og plutselig er i kjelleren, og ikke vil ikke gå på jobb. Jeg ønsker derfor å gå på sobril de periodene så det ikke livet ramler sammen som en domino, og jeg ringer inn skulkesyk fordi jeg blir for sliten til å gå på jobb og MÅ forholde meg til mennesker.
Jeg er 30 år.