View Single Post
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Totalt bortkastet å bruke Nordic Herb Zone. Du kan ordne det like lett selv, uten å måtte betale disse. De har en forretningsmodell som i utgangpunktet går ut på å misbruke Norges tilknytning til EØS-reglementet. Nettopp på grunn av dette har de slitt med å måtte finne nye leger, fordi de henviser deg til bestemte leger som er litt «løse» når det kommer til resepter.

For å få med mer enn en måneds forbruk av gangen må det godkjennes av lege i Norge. Å dra nes for å hente ut på apotek koster mer enn det smaker
Vis hele sitatet...
Ettersom jeg kjenner de som driver Nordic Herb Zone kan man godt si at jeg er bias når det kommer til dette emnet, men jeg vet også at de gjør dette fordi det er en lidenskap og de prøver oppriktig å hjelpe andre mennesker, og jeg har ingen vanskeligheter med å anbefale dem videre til folk som trenger det. Ja, man kan ordne det selv, men ikke alle har tid, kunnskap eller helse til å sette seg inn i dette på egen hånd samt navigere det juridiske rundt noe som er mildt sagt i en gråsone her til lands, derfor er det fint å kunne få hjelp av noen som brenner for saken.

Jeg velger å sitere en av grunnleggerne i NHZ;

Vi jobber med leger ikke bare i Nederland men også i Norge for å gjøre prosessen mot medisinsk cannabis lettere. Disse gruppene med leger, klinikker, produkter og profesjonell hjelp får man full tilgang til gjennom oss. Vi tar en engangsavgift på 600,- for en henvendelse til vår gruppe med eksperter innen feltet. Vi mener det er viktig at man får en konsultasjon med en lege som vet hva cannabis er og som vet hva de driver med. Det er folks helse, det er ikke Europris eller Nille hvor prisen kommer først.
Man kan fint fikse det selv, men da har man ingen å spørre om man lurer på noe i fremtiden. Vi er alltid her for alle våre pasienter dag og natt, og hjelper med hva enn de trenger. Vi jobber også i samarbeid med en gruppe advokater som våre pasienter har full tilgang til.
Vis hele sitatet...




Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Helt riktig at smaken er ikke like sprek, og hitter gjerne ikke like hardt som det man er vandt med. Synes rett og slett den er kjip, og ikke noe jeg liker å røyke mye av over tid. Men som medisin, for all del.
Vis hele sitatet...
Smak og behag, jeg var ekstremt fornøyd med den.

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Har du prøvd den selv siden du mener den er fra øverste hylle? Har sett folk skrevet om den på norske facebook-sider om hvor jævlig den smaka og lukta. Effekt var visst heller ikke noe å hoppe i taket for men mulig det var CBD. Men burde jo ha bra lukt osv uansett mener jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg var veldig fornøyd med Bedrocan, både på smak, lukt og rekreasjonell og medisinsk effekt. Jeg hadde ikke anbefalt den dersom jeg ikke hadde vært fornøyd.
Sist endret av Dimergon; 29. april 2021 kl. 22:04.