View Single Post
Sitat av Mazzap Vis innlegg
Så slik som du har det nå, går noe av dette gjennom fastlegen din? Drar du til Amsterdam flere ganger i året? Hvis du gjør, hvor ofte og hvor mye har du med hjem?

Er veldig interissert å prøve dette.
Vis hele sitatet...
Jeg personlig har bare gjort dette èn gang, hadde det ikke vært for personlige årsaker hadde jeg reist hver tredje måned. Ingenting gikk gjennom fastlege. En lege i Norge har ikke myndighet til å overprøve en lege i et annet land, så legen i Norge kan ikke nekte deg dette hvis du allerede har fått resept i utlandet. Jeg fikk min resept på grunn av ADHD og søvnproblemer.

Men jeg kjenner et par som gjør dette fast, og de reiser nedover hver tredje måned for å fornye resepten sin. Han ene tar vel med seg 150-300 gram hver gang han besøker legen.

Når du først har fått resepten, dersom du får din fastlege med på laget ditt, så finnes det muligheter for at fastlegen kan bestille resepten din fra Nederland til et apotek i Norge slik jeg har forstått det. Men de fleste norske leger er ganske narrow-minded når det gjelder medisinsk cannabis.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvem er det du kjenner? De i normal eller de i linken til TS?

Fine folk som jobber for mennesker som vi ha noe annet enn opiater og andre droger som sakte ødelegger eller dreper en allerede sliten sjel.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner de som driver Nordic Herb Zone. Flotte mennesker som jobber for å avstigmatisere bruken av medisinsk cannabis i det Norske land.
Sist endret av Dimergon; 29. april 2021 kl. 19:53.