View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei godtfolk
Jeg er tilbake i levende livet.

Gikk meg en rolig tur ut på vestlandskysten i dyset av regn og storm da jeg så lysten til å være nær sjøen og ha meg en telttur alene. Jeg satt ved sjøen i en time, tok et bad og gikk opp en annen sti enn den jeg fant på vei ned.
Denne gangen gikk jeg opp gjennom en liten skog med trær.
Ca 20-30m med trær.
Så kom et lite parti med fjell og sten. Og så en gress-slette med mye mose og sauer som beitet. Med en gang jeg kommer hit ser jeg en underlig skapning, ahA!
For 3-4 år siden letet jeg selv etter flein og fant en god del. Jeg er alene på telttur og velger slå leir her. 50m fra havet.
Jeg sitter her på huk og jobber med å få fyr på bålet. Det tok ca 10min å plukke det jeg har tatt bilder av her. Bildene er tatt ca 30min etter plukking.
Jeg vurderer vente med middag til i kveld om jeg skal spise litt flein.
Er ikke mange jeg har funnet til nå, men etter kun 10 min er jeg fornøyd med dette.
Kan gjerne lete en time og to til for å finne fler. Er sterkt usikker på flere av de avbildet her, men jeg legger v bilder
Om noen vennlige forummedlemmer kan hjelpe blir jeg ekstremt happy
Har desverre glemt det som var av kunnskaper rundt flein ettersom det ikke har vert en v stor interesse pga lite tid og all tid lagt inn i familien. Nå som jeg har helgen alene hadde det vert gøy å få en liten opplevelse alene i mørket ��