View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er utenfor min kontroll mye av det som skjer. Jeg venter på svar fra flere arbeidsgivere men korona gjør alt usikkert. Skulle egentlig i jobb men da kom korona og folk mister jobbene sine og fikk reduser stillingene sine. Folk ble sagt opp
Vis hele sitatet...
det er jo ikke utenfor din kontroll hva du finner på i hverdagen! legger selv merke til at om jeg holder meg opptatt med aktiviteter som fenger så filtrerer hjernen min ut mye støy! er selv en sånn person som raskt blir sur over visse lyder, så jeg har tatt tiltak ved å ha støydempende headset+musikk, eller bruke øreplugger om nødvendig, og holder meg unna visse plasser i tidsrommet det støyer mye. f.eks. går på matbutikken tidlig på morgenen da det er som regel roligst, bare gamliser som tusler rundt

annen ting som hjelper meg er å ha litt annen døgnrytme, dvs. at jeg enten legger meg sent, eller står opp veldig tidlig, da det er minst aktivitet på denne tiden. etter kl 10 på kvelden og før kl 6 er det ganske rolig, der jeg bor virker det som om 03.00 er den roligste tiden og synes selv det er herlig å kunne gå meg en tur der jeg max ser 5 personer og 3 biler kjører forbi.