View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
De her som tror politiet kommer til å ta DNA analyser av en bag i en så liten sak som det her har sett alt for mye CSI på TV.

DNA prøver tas i gjennopptak av drapssaker, for sikker identifisering av ofre i katastrofer, ikke for å fastslå hvem sin bag med hasj det er.
Vis hele sitatet...
Eller så har du sittet for mye på datamaskinen. Jeg har selv erfart at politiet har tatt fingerprints/DNA av en en bunke kontanter på ~50k. DNA/fingerprints av en kloss er trivielt for politiet i 2020. Har jeg kilder? Nei.

Har også fått oppført DNA-profil av meg selv etter jeg ble tatt med 40 gram hasj for 8 år siden.

Edit; Jeg ble altså kontaktet av politiet med spørsmål om hvordan mitt fingeravtrykk hadde havnet på noe av kontantene i en bunke på rundt 50k. Politiet gjør som de vil og jeg frykter vi er på vei mot å bli en politistat.

OT: Det er ikke snakk om "snitching" når du er helt uskyldig og ikke har noe med saken og gjøre. Kompisen din er et rasshøl. Med det sagt så er framtiden din langt fra "ødelagt" hvis du skulle få en hasjdom på rullebladet.
Sist endret av mr_rager; 17. april 2020 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.