View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DemographicXX14 Vis innlegg
Vel, jeg hadde tatt det som en ‘mann’ dersom jeg hadde hatt noe med det å gjøre. Han glemte baggen sin ubevisst i bilen min, som jeg ikke visste var der. Skal jeg ta det som en ‘mann’ mens han får ikke noe som helst skyld?

Han driver jo med hasj, så kan ringe politiet på han når jeg ‘vet’ at han har hasj hjemme hos seg. Så får han som fortjent
Vis hele sitatet...
Han får skyld og straff om du namedropper han i avhør og de etterforsker han og finner de bevisene som jeg har skrevet om tidligere. Hvis det er sant som du sier så vil det ikke være noe problem for politiet å finne bevis på det. Det er selvfølgelig viktig at du ikke sier til han at du namedroppet han sånn at han sletter bevis og kaster simkortet sitt før politiet får beslaglagt telefonen.
Da har du forsvart deg selv, uten å bli en slange som setter opp kompiser. Om du gjør det kan man jo begynne å sannsynliggjøre knivstikk i magen osv mere. At han blir straffa i en annen sak som ikke har noe med bagen å gjøre har ikke noe å si for saken du er i nå uansett, og det hjelper faktisk ingen at to sitter i fengsel enn at én gjør det. Jeg skjønner at du er sur for at han ikke vil innrømme noe for politiet og la deg stå igjen som den skyldige når du ikke har noe med det å gjøre. Men det må være grenser på hvor hevngjerrig man skal være.