View Single Post
Sitat av K-Uche Vis innlegg
Kjip situasjon du har havnet i. Jeg ømmer med deg. Håper det løser seg så smidig som mulig.

Lykke til! :-)
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Kjip situasjon du har havnet i. Jeg ømmer med deg. Håper det løser seg så smidig som mulig.

Lykke til! :-)
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hva mener du skal komme ut av det? Tror du politiet rykker ut pga tulletelefoner om et kilo hasj? Og har du i det hele tatt egne penger til et kilo hasj som du vil kaste ut av vinduet og miste, bare fordi du er sur på kompisen din? Du er mere slange enn han jo når du helt bevisst vil sette han opp. Ta straffen du får som en mann og get over it. Nei livet ditt blir ikke ødelagt.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg hadde tatt det som en ‘mann’ dersom jeg hadde hatt noe med det å gjøre. Han glemte baggen sin ubevisst i bilen min, som jeg ikke visste var der. Skal jeg ta det som en ‘mann’ mens han får ikke noe som helst skyld?

Han driver jo med hasj, så kan ringe politiet på han når jeg ‘vet’ at han har hasj hjemme hos seg. Så får han som fortjent
Sist endret av DemographicXX14; 17. april 2020 kl. 15:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.