View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DemographicXX14 Vis innlegg
Er ikke en tyster, men når det gjelder noe som jeg ikke har noe som helst å gjøre med, er det nesten ikke tysting.




Ja, har ordnet et nytt avhør med politiet, som blir på torsdag. Politiet var overbevist på at det var min bagg ettersom jeg ikke nanvga han der og da (hadde gjort det hvis jeg visste hvor fake han var). Er enig i det du sier, men det jeg prøver å tenke på nå er om det hjelper at jeg sier det er hans sin. Vil tenke på hva som er det smarteste å gjøre. Føler det ikke er vits å si at det er han hvis han ikke gidder å innrømme.

Skal snakke med advokaten min, men hvis det ikke går min vei så har han fakka opp livet mitt

Hva om jeg setter han opp? Jeg har kjent han i ett par år og vet han røyker hasj i blant. Han pleier vanligvis å ha en dealer som gir han hasj (usikker på hvor mye). Hva om jeg ber dealeren hans om å gi han flere kilo hasj gratis, som jeg betaler på forhånd til dealreren og som "vennen" min ikke vet om. Også sier dealeren at det er en "gave" Også ringer jeg politiet og sier at "vennen" min har flere kilo hasj hjemme hos seg og blir arrestert for det. Da kan min historie virke mer troverdig ovenfor politiet.

Jeg røyker ikke selv, men gikk på samme skole som dealeren hans og er en bekjent. Tviler på at han snitcher på dealeren sin, ettersom han får enorme konsekvenser for det.
Vis hele sitatet...
Heiheihei, nå begynner du å toppe kompisen din sin smålighet. For å si det på den pene måten er du tusen ganger mer slange enn han om du gjør noe sånt. Og hva faen hjelper det din sak uansett?! Bare det at du kan tenke på å gjøre noe sånt er helt sjukt.
Hør her, enten namedropper du han eller ikke, du behøver ikke namedropper han for at retten skal tvile på politiets påstand om at det er din bag. Be de ta DNA prøver. Saken skal etterforskes og det bruker dem en god stund på, så de er nødt til å gjøre alle undersøkelser som kan bevise at det er din bag eller har visst om innholdet for at du skal bli dømt. Så lenge de ikke finner ditt DNA eller sms om bag med narkotika, så har de ikke nok på deg til å få deg dømt. I værste fall blir du dømt for uaktsomhet og medvirkning til transport, og får en tre fire måneder, sannsynligvis betinget (ikke fengsel men ute med prøvetid) om du aldri er dømt før. Slapp av, livet ditt er ikke ødelagt og du skal ikke sette noen opp som hevn.