View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DemographicXX14 Vis innlegg
Hei folkens, er ny her så vet ikke hvordan jeg får svart dere en og en. Jeg har tatt en prat med vennen min i dag. Han har sagt at han nekter å si at det er hans sin bagg, og der og da skjønte jeg at han er en fake venn. Han har gitt meg navnene til personene som ga HAN hasj. Han sier at jeg burde si at det var de som ga "meg" hasjen. Jeg sa til han med engang at jeg ikke bryr meg lenger og skal si til politiet det som virkelig skjedde og at det er hans bagg. Deretter sa han "har du noen valg? Skal ikke ta skylda". Han gikk deretter hjem

Jeg har bestemt for å si hva som egentlig skjedde. Men kommer det noe bra ut av det? Vil ikke akkurat navngi personene, mest på grunn av at det ser ut som jeg medskyldig og på grunn av at jeg senere vil få problemer med dem. Politiet har heller ikke noe bevis på at han det er hans bagg uansett.

Står i en skikkelig stygg situasjon, og uansett hva jeg gjør så blir resultatet dårlig for meg. Vurderer bare å gå hjem til han og grisebanke han jævlig. Fyfaen
Vis hele sitatet...
Ja der ser du, fake venn som faen. Blir sint på han sjæl ass... Fuck han, fortell det som det var! Ikke nevn de andre navna han ga deg (helt fucka at han ga deg navna dems, han prøver å hive ALLE under bussen for å redde seg sjæl, selvom det er HAN som HAR skylda. Han der holder ikke lenge, blir upopulær kjapt) , ikke vis at du vet noe som helst om folk eller saken, det eneste du vet er det som skjedde og det forteller du som det var. Be advokaten din få kopi av alle saksdokumentene, da får du funnet ut om det er tatt DNA prøve av bagen, er det det så går du fri når de ser at den ikke har ditt DNA men hans, det underbygger det at han bare slang bagen i bilen din. Du får også finne ut i sakspapirene om telefonen din er sjekka, og du vet selv om du har noe som knytter deg til en narkobag på telefonen din eller ikke. Be advokaten din ordne et nytt avhør, om du velger å komme med nye opplysninger i saken. Fortalte du som det var i avhør så er det bare å vente på rettsak, og bruke argumenter om at de evn ikke kan bevise at bagen er din eller at du visste om innholdet bare fordi den lå i bilen din. For å bli dømt skal dommerne utelukke enhver tvil, og mange ting i denne saken gjør det tvilsomt at bagen var din. Men viktigst av alt snakk med en advokat om det hele, så kjapt som mulig.