View Single Post
Okei, men jeg har settmeg litt mer inn i Ventre, og har ikke sett det slik det er, jeg trodde de godtok lite seter i regjering for å være enig i noe(Bortsett fra den saken som de stresset med for noen måneder siden)

Uansett. tenk den vanlige mannen i gaten. En som giftet seg når han kanskje er 25 år, fagarbeider, familie, stemmer kun for han føler ilhørighet og vil rett og slett gi sin stemme. Men han jobber mye, går på byn kanskje/venner/hobby. Vet ingenting egentlig bortsett fra det han ender opp med å treffe på ute på kjøpesentre. Får seg noen hefter, har kanskje et parti i tankene fra før pga media... Mange eksempler før man kommer til de mange eksempler om de som lever et helt annet liv og har hatt politikk rundt seg kanskje og virkelig skjønner hvilken politikk som blir kjørt pga interesse, tid osv,, Og derav ikke bare deres holdning til enkeltsaker som sanker stemmer fra dem. Som de hovedsakene jeg nevnte tidligere.

Men majoriteten som stemmer er ikke slik, de går på de små valgmøtene i bygdene og får tale etter tale og noen spørsmål.. Hvilken spørsmål`Jo Barnehage, osv osv---



Derfor