View Single Post
The world is my enem
94
Her var det mange gode svar og råd som du burde ta til deg. Uten å vite hele situasjonen så råder jeg deg til og også se litt på hvordan dine gjøremål, rutiner eller generell væremåte påvirker henne. Visst du alltid framstår som den "ansvarlige" og samtidig rydder opp i de tingene som hun burde ryddet, så kan det være at du får henne til å føle seg liten og unyttig derfor rydder hun mindre og mindre, fordi følelsen blir bare sterkere over tid. Det kan være hun føler seg hjelpeløs med tanke på at hun aldri har bodd for seg selv og at det er en følelsesmessig reaksjon fra hennes side.

Jeg vet ikke hele situasjonen men om du er glad i dama så anbefaler jeg deg og prøve og hjelpe henne til å bli bedre på ting som å rydde. Husk at du mest sannsynlig ikke vet hva hun tenker og føler. Mulig det raser inni henne også for ting du gjør som plager henne uten at du selv vet det. Dere er ung og det kommer uansett til å bli gnisninger i slike situasjoner som du er i. Trikset er å jobbe med seg selv og forholdet og forvent å måtte tilside sette dine egne behov og ønsker til tider det må også hun gjøre. Skal man få et forhold til å fungere så må man gi og ta også følelsesmessig.