Tråd: Ekte rivo??
View Single Post
Jeg fikk glass med 50/50 med tynne delekryss og tykke delekryss, de funket nå like bra som de jeg har pleid å få ellers begge typene, så jeg har spist dem og vært fornøyd jeg. Men det er mer fake rivoer en ekte på markedet nå. Ville uansett ikke tatt mer enn en pille om du velger å ta dem, for å teste om du blir veldig stein på en pille, da er det best å kvitte seg med de, for det har vært rivotriler med fentanyl her, har en kompis som fikk det og fikk fire overdoser på blanding av forskjellige falske rivoer, heroin, og speed på fem dager. Han var død noen minutt et par av gangene, men har ikke fått merkbare varige men, takk høyere makter for det. Jeg tar bare en hver gang jeg får rivoer nå, og alle jeg har fått funker like bra her.

Tror det er falske rivotril med enten clonazepam, clonazolam, som er lettere å skaffe billig i noen land, eller en annen rc-benzo kanskje, i som funker nesten som vanlige ekte rivotril. Her hiver folk innpå alle piller som drops, så lenge de funker, jeg er litt forsiktig med rivo og xanor stolper og begynner med en tablett først for å føle på den hva som er i. Jeg går på metadon, så jeg ville ikke dødd av en fentanyl pille med min toleranse....

Peace and love, stay safe.

saviour