View Single Post
Jeg røyker det lille jeg får, er ikke bekymret annet en for å dele pipe, så har laget en bong til gjester, som jeg tilbyr å vaske med sprit rundt munnstykket for de som er ekstra nervøse. Men min bong er det bare jeg som røyker nå...... En sjelden gang føles det som for tiden, altfor lite hasj enda, tørken har vart lenge nok til at jeg nå har et forbruk som ikke produserer ubehag når jeg ikke røyker, så det er en fordel med mindre hasj også for meg.

Ulempen er at jeg tar mer speed og rivotril/xanor/imovane etter hasjen tøreket opp, så det er mest speeden som bekymrer meg, for den setter ned imunforsvaret kraftig, mere jo flere dager man går uten søvn og mat. Så jeg følger min egen faste regel for å bevare imunforsvar og mitt gode hode, jeg tar en stor dose(0,5-1g i en smell, ja jeg vet, hørt det før=), så rir jeg den bølgen ut og gir meg. Jeg spiser også alltid på speeden hvertfall rett før. Og jeg tar vitaminer og slikt spesielt, b12(behepran tror jeg det heter) for boost, b3 for beroligende effekt og magnesium mot kramper og muskel-spenninger.

Jeg skyter speeden, det og bekymrer meg litt også, men tror ikke noe virus kan overleve i etsende kjemisk speed, og jeg bruker alltid reint utstyr. Men tror de som tar speed i dagevis kommer til å slite om de får corona ja. Har venner som går en uke våken hver jævla gang uten å spise noe særlig, og de er jo som spøkelser UTEN corona viruset, tenk på hvor lite de har å gå på imunforsvar-messig da......

Peace and love. Stay safe.

saviour