View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Generelt hatt bra liv, slet lenge med gigantisk usikker gjeld pga rus, men motivasjonen for å komme på bena igjen vant, brukte ukesvis på å studere kryptovaluta, trading, algoritmer, nft’s og alt som hører med, og investerte smart i endel forskjellige memecoins, fikk betalt ut gjeld og startet på bar bakke igjen etter 10-12 år med inkasso, namsmann, lønnstrekk og hele helvete.

Værste må ha vært da jeg hadde 22 millioner i krypto på peak ifjor og valgte å ikke selge alt, tokk ut en pen slump for å betale ut gjeld, men de 22 er nå stakkarslige 600 000. Grådigheten tokk over, forhåpentligvis klok av skade, har kjøpt krypto for mye penger siste tiden for å akkumulere en større posisjon, og neste bullrun så kan jeg si opp jobben mens jeg er enda er i 30 åra, ta med samboer og vår 3 måneder gamle sønn og ikke tenke på at penger er ett problem lenger
Vis hele sitatet...
All honnør til deg som klarte å i hvertfall slette all gjeld + ha såpass med penger. Men dette er ikke bare å lese seg til. Dette er mye flaks. Så å gamble på at dette skal redde fremtiden blir litt 50/50. Vet flere som har samme tankegangen,og det går veldig mye nedover i forhold til oppover. Noen har blakket seg fullstendig. Mens noen sitter på toppen. Får håpe for din skyld at du har flaksen med deg.

Til andre som måtte lese dette,så forstår jeg at det fryktelig forlokkende med krypto,aksjer og slikt. Dette er gambling på høyt nivå. I hvertfall om man ønske rask akkumulering av penger. Du kan bli flink,men risken er alltid der.