View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar og at at dere deler erfaringer. Har trappet ned på omtrent samme måte som "flanør" over her, men ikke like nøyaktig da jeg ikke hadde tilgang på Temgesic. Vanskelig å dosere en 8mg tablett nøyaktig! Men det ble vel sånn cirka ihvertfall.
Har gått 5 dager og 11 timer siden den siste dosen jeg tok, føler meg i relativt bra form fysisk. Litt kriblinger i kroppen om natta bare, håper det går over snart. Men det er verst psykisk.
De siste dagene har jeg tatt 45mg Imovane(Zopiklon) og 30-40mg Vival med en gang jeg har stått opp om morgenen. Det har nok hjulpet meg gjennom det verste, men har vært ganske trøtt siden jeg har tatt såpass høye doser av benzopreparater. Har fortsatt ganske mye Vival igjen så jeg må nok trappe ned på det også...Men som sagt det er verst psykisk, holder på å kjede vettet av meg og ingenting er morsomt. Uansett hva jeg gjør så er det grått og kjedelig. 1 dag føles som 1 uke. Hvor lenge varer det psykiske? Idag var jeg så "-" nært fra å spørre en kompis om han kunne by meg på en stripe Subutex, men klarte å la være.