View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg
Jeg er ikke kompetent nok til å diagnostisere noen, men vet at bipolare kan oppleve psykose og psykotiske symptomer. Er man bipolar svinger jo humøret også periodevis, og man kan være deprimert i noen uker eller måneder også manisk og glad noen dager eller uker. Man kan også ha stabile perioder i mellom der. Syns dette høres ut som noe du bør snakke med legen og få henvisning til psykolog for å utrede. Både bipolar og schizofreni (hvor man også har psykosesymptomer som å høre stemmer) utvikler seg hurtigst i 20 åra, så man trenger ikke nødvendigvis å ha opplevd å ha vært sånn hele livet, men det er viktig å ta tak i før det slår ut i full blomst.

Edit: Joda, du kan fint bestille legetime nå.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å snakke med legen om det. Har en tendens for å over re-searche ting (til punkte hvor jeg ikke gjør annet). Så må prøve å ikke fokusere for mye på det

Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Først av alt, slutt å rus deg med en gang. Og kontakt legen. Det vil bli prioritet pga. at du er bare 15 år og har alvorlige symptomer på psykisk sykdom.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke så lett å bare slutte med en gang når alle jeg henger med gjør det, og hasj er noe av det eneste som faktisk jeg kan chille med (uten å overtenke alt).
Sist endret av TripDreamer; 20. april 2020 kl. 00:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.