View Single Post
Det er ikke alltid destinasjonen er målet med reisen. Jeg har for eksempel veldig lyst til å dra over hele Storbritannia med tog. Jeg skulle også gjerne tatt en tur med den transibirske jernbanen. Japan, Kina og Nepal er vel områdene som står høyest på listen i Asia.

I Afrika kan Uganda anbefales et utrolig spennende land med et fantastisk landskap. Alle vi møtte på var kjempehyggelige og tok varmt imot oss overalt. Vet ikke egentlig hvordan man skal beskrive kulturen der, men du vil nok finne ut at mye av det du trodde om den afrikanske kulturen stemmer, og på andre måter vil du bli helt overrasket. Selv skulle jeg gjerne besøkt Tanzania, Ghana og Kapp Verde.

I Europa har jeg vært veldig mye rundt. Jeg skulle gjerne hatt en tur til Hellas, Bulgaria og Hviterussland. Desssuten kunne jeg tenkt meg en skitur i Alpene.

Synes egentlig alle landene i Sør-Amerika virker veldig spennende. Tror jeg blir nødt til å ta en skikkelig oppdagelsesferd gjennom hele kontinentet hvis skal dit en gang.

USA anbefales også. USA har vanvittig mye forskjellig å by på; storbyer med heftig uteliv, nasjonalparker med skikkelig villmark, gamle byer med mye historie, og ikke minst utrolig mange forskjellige folk.

Edit: glemte midtøsten. Har utrolig lyst til å reise til både Israel, Jordan og Dubai.
Edit #2: Island kan også anbefales
Sist endret av lor3ntz; 8. november 2012 kl. 09:12.